söndag 31 januari 2010

söndagskyrka? inte min grej

Det blev lite försent för mej igår och upp lite förtidigt idag känner jag just nu. Jag kom inte i säng förens vid halv tre eller något inatt och skulle upp vid halv nio, bra jobbat där Ida.. Eller inte, jag är i vilket fall jävligt trött just nu. Pappa väckte min bror och mej vid halv nio imorse, då vi skulle åka vid nio. Så jag var nog uppe vid 20 i nio, fixade mej och sen blev det till att äta frukost i bilen. Vid tio tiden var vi uppe hos mormor, då blev det fika. Strax innan elva åkte vi ner till Ljungskyrka för att gå på dop för Oskar, dop som är så roligt.. Satt inne i kyrkan i ca en timme och tio minuter. Jag är väldigt glad att jag har småkusin, så vid 20 i tolv gick jag in i lekrummet med Alva och lekte lite. Efter många om och men i kyrkan åkte vi till någon lokal där vi fick mat och tårta. Jag hjälpte även till att fixa tre av tårtorna, och fick springa efter lilla Alva. Hon är hur söt som helst nu när hon äntligen lärt sej gå, eller ja springa kanske man ska säga? Vid tre, fyra tiden åkte vi hem till mormor och lämnade henne, sen blev det att åka hem till Göteborg igen. Det var ju någon som somnade gott i bilen kan jag ju säga, jävlar vad skönt det är att sova i bilen ibland. Bilder med mera kommer upp när jag har orkat lägga in de på datorn och så, fast då kommer de upp på bildbloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar