fredag 29 januari 2010

hemma igen.

Nu är jag hemma igen efter en trevlig kväll tillsammans med Johan. Åkte in till stan vid halv fem tiden och mötte Johan, då vi tog oss en promenad från Brunnsparken ner till 4-gott. Köpte lite godis som vi delade på, sen vidare till hemköp och köpte dricka och sen från hemköp i Nordstan gick vi vidare till Biopalatset. Väl framme vid biografen och i salongen letar vi reda på våra platser, bra platser. Johan är duktig ibland, hihi! Vid sex tiden började filmen, åt en del godis och drack dricka, filmen var mycket bra tycker jag. Kanske inte den filmen jag skulle ha sett med Johan egentligen, med tanke på vad den handlade om. Men ja, nu är det gjort och det kanske var bra det med. Jag gillade den iallafall, värd att se igen. Efter bion åkte jag med Johan hem en stund, då blev det datorn och tv en stund tills pappa och Sebbe kom och hämtade mej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar