lördag 19 december 2009

Skejt&Sofia!

Sitter och pratar med Oskarposkar på msn, om detta jävla väder vi har i Sverige just nu. Typ värsta istiden eller något? Det suger hestpung, för man kan inte skejta. Det är alldeles för kallt, jag saknar att skejta. Det var alldeles för längesen nu känner jag. Åååh, jag längtar till våren, till att få skejta igen! Okej, okej jag vet att man kan skejta nu också, fast inne. Men det är inte samma sak, jag vill skejta ute. Jag saknar sommaren, att dra till AP tidigt på morran, även att man tyckte det var ett helvete efteråt. Men ändå, jag saknar det. Blablabla, nog om skejting. Imån kanske det blir in till stan med kusin Sofia och handla lite julklappar. Det känns som om att det var år och dar sedan jag träffade henne, fast i och för sej var det nästan det och det suger. Om jag inte träffa henne blir det att träffa älsklingen min antar jag.
Snyggingen själv Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar