söndag 23 augusti 2009

Första gången jag inte är med min bäbis känns det som, det är både skönt och oskönt om man säger så? Skönt att komma ifrån varandra lite, och ladda inför skolan imån, bara få vara idag. Har ju knappt varit från varandra någonting på ca två veckor. Så idag blir en dag till att ta det lugnt, sitta vid datorn och fixa inför imån. Idag har jag redan städat och fixat lite i mitt rum, ska troligen klippa gräset också, om jag orkar? Igår var vi på kalas i Torslanda, med oss menar jag min kära familj + min älskling. Axelpaxel har nämligen fyllt 20år, fast i och för sej var det i våras, men han var ju inte hemma då. Så han firades igår med släkt & vänner till honom, trevligt värre. I förrgår gjorde bbi och jag en mysig middag till oss två, pommes och kött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar