fredag 17 juli 2009

Sitter och funderar på om jag ska lägga upp lite bilder från Juleboda, men jag vet inte. Har ju faktiskt lagt upp nästan alla bilderna på Facebook, och en del på bilddagboken. Bara så alla vet så har jag BDBHD nu, så kolla bilderna i HD nu, mycket bättre kvalité och sånt. Så med tanke på att jag fixat HD, så lär jag börja lägga upp mer bilder igen. Jag vet, BDB e bajs. Men nu va jag ju dum och fixade HD så ja, nu får det användas också. Förutom att jag fixat BDBHD så har jag även varit en sväng på Hjalmar med Caroline, hon skulle hämta ut en grej åt sin mamma och så köpte hon en ny bikini överdel. Det händer nog inte så mycket mer idag för min del, är rätt trött från efter tågresan igår. Blir att ligga på soffan och kolla tv ikväll för min del. Fast mest av allt vill jag vara nere hos älsklingen igen. Det var riktigt jobbigt att åka ifrån honom igår, bröt ihop totalt innan vi äns hade satt oss i bilen för att åka till tåget. Ville verkligen inte åka hem igen. Sen när jag satt på tåget från Hässleholm till Göteborg bröt jag ihop igen, jag vill inte vara ifrån dej älskling. Du är min lycka, utan dej finns ingen lycka. Jag älskar dej otroligt mycket min sockertopp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar