måndag 15 juni 2009

Vaknade vid tio tiden idag utav att kusin David ringde och frågade om jag kunde komma till hans jobb med hans mat som han hade glömt hemma. Självklart kunde jag det, och då missade jag att dra upp till skolan, sug. Så istället vid kvart över 11 tiden när mamma kom hem åkte vi iväg, sen när vi kom hem åt jag frukost och ringde älsklingen. Så idag har jag inte gjort så mycket mer, varit med älsklingen en stund. Jag älskar dej, du är bäst bäst bäst. Ikväll blir det nog bara att kolla på tv, funderar på att se mean girls, kommer knappt ihåg vad den handlar om? Men den är säkert bra, så det blir till att se den. Om någon vill veta så har Caroline och jag börjat prata en del med varandra igen, har ju haft den bästa kontakten med varandra de senaste halvåret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar