tisdag 16 juni 2009

Ligger i sängen med datorn i knät och har nyss vaknat. Idag känns det som om att det kommer bli en onödig dag, har inte planerat att göra något. Jag gillar inte dessa dagar då man bara sitter hemma inne vid datorn, usch på det. Det var nästan en sån dag igår med, jag gillar det inte. Fast älsklingen räddade dagen så det blev inte en sån dag helt, tack för det bejb. Idag vill jag in till stan och handla kläder, kläder, massor av kläder. Fast jag har ingen att åka in till stan med, och hur kul är det att gå runt själv? Nej, inte så kul. Så det får antagligen bli en annan dag eller nått liknande. Jag fick precis reda på att Emanuel kommer ner hit till Göteborg under gothia cup, inte träffat han sen i julas eller nått. Jag saknar dej din korv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar