onsdag 17 juni 2009

jag orkar inte lägga ner mer energi.
vår tid är över, vi har haft våran tid.
du skiter i mej, jag skiter i dej.
försök inte spela att du vill mej väl.
för du skiter i mej totalt annars så.
så snälla, spela inte för mej eller någon annan.
be inte om saker, när man inte får något tillbaka.
jag är så jävla less på dej.
du lever ditt liv, och jag mitt.
det är detta jag väntat på den senaste tiden.
äntligen har det hänt, och jag är glad.
jag är lycklig. jag behöver inte dej.
allt du sagt, är bara toma ord.
allt vi gjort, är bara bortblåst tid.
jag skiter i dej och alla våra minnen,
det är över sen en tid tillbaka. tack och hej.
jag behöver inte dej längre.
jag saknar dej inte äns.
jag tål dej inte längre
~ du är inte som du var förr ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar