onsdag 24 juni 2009

Igår blev det ju som sagt bio med Johan, mycket mysigt. Inte för att jag riktigt hängde med i alla skämt och alla roliga kommentaren, men det är endast för att jag var så jävla trött. Efter bion fick vi vänta på spårvagnen i ca 12min, lite lagom segt ja.. Kom hem och dog typ, somnade nästan direkt när jag la mej i sängen. Idag blev det upp vid halv 8 för att fixa mej lite och nu sitter jag här och är barnvakt igen. Jag är jättetrött, jag vill sova, jag orkar inte vara barnvakt mer. Det är jätte segt, jag vill vara med min älskling. Ikväll blir det kanske till Lilleby för att fira Carro, fast bara kanske. För imån ska jag troligen upp vid fyra för att åka till skejtparken. Ne, nu vet jag inte var jag ska skriva. Antagligen skriver jag mer senare om jag orkar och hinner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar