torsdag 18 juni 2009

För en gång skull ligger jag inte i min säng och skriver, utan nu ligger jag i soffan och har precis ätit frukost. Idag är det inte speciellt fint väder, så jag känner mej inte speciellt taggad för att gå ut och jogga, men vi får se hur det blir med det. I vilket fall så har jag bestämt att jag ska träffa Johan även om vi inte ska i väg och jogga. Varken Sara eller jag orkar jogga idag, så jag tycker inte vi ska göra det. Jag orkar inte, jag orkar inte, jag orkar inte och så är jag förkyld igen. Och det är ju dumt att gå ut och jogga så att jag blir med förkyld än vad jag redan är, eller? Igår ändrade jag lite här på min blogg som ni kanske ser? Inte så stor skillnad, men lite fast ska ändra mer men inte nu. Det blir antagligen ikväll eller något sånt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar