onsdag 13 maj 2009

Jag har bestämt mej för att börja med dagens outfit, så kommer lägga upp bilder med dagens klädsel med mera. Ja ni fattar antagligen, med tanke på att jag inte är den första som gör det. Så idag blir första outfiten.
Marinblå hood-tröja - klasströja (vet ej från vart)
Blå/svarta jeans - Lindex
Vita strumpor - H&M
Efter middagen idag åkte mamma, pappa och jag ner till Eriksberg för att handla lite, då fick jag införskaffat tre par nya string. Alltid bra att följa med när det ska handlas. Seg dag idag för övrigt, och jag vill sova. Sova och aldrig mer vakna igen. Är så jävla trött på skolan, kärlek och allt annat. Inget går ändå som det ska, så varför inte bara lämna allt? Okej, Jesper Barin är en anledning till varför jag är lite depp just nu. Kom nyss på att det är 23 månadersen han och jag snackade på msn för första gången, att jag blev kär direkt när jag såg han. Ni sa att jag var löjlig och man inte kunde bli kär genom att bara se en bild på en person. Men jo, tydligen kunde man det, och tyvärr är jag det än idag. Jag vill inte gilla dej, jag hatar att älska dej. Du hade hela mitt hjärta i dina händer, och bara kasta bort det. Inse gjorde ont, och det gör fortfarande ont! Jag hatar att älska dej..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar