måndag 25 maj 2009

God morgon världen, vilken underbar dag. Säg vart går färden, vart åker vi idag? God morgon världen, här kommer jag. Och det har aldrig förut känts så bra. Okej, med det menar jag god morgon och det är en underbar dag, och att jag troligen inte vet vad jag ska göra. För idag kanske Johan kommer hit, om han inte dissar mej? Och det har ju hänt ett par gånger, så vi får hoppas på det bästa att han kommer hit, annars vet jag inte vad jag ska göra. Idag är det i vilket fall underbart väder, när jag kom upp för ca en halvtimme sen var det redan 15 grader i skuggan, kan det bli så mycket bättre? Nej, inte precis bara hoppas att detta håller i sej så vi blir av med regnet. Jag orkar inte allt regn. Om någon vill veta, så väckte mitt Äckel mej med ett jävla sms. Fast det var nog ändå rätt bra ändå, för annars hade jag troligen bara sovit bort halva dagen.. Funderar på omm jag ska göra en go frukost och gå ut och sätta mej på balkongen nu när vi väl har fint väder? Tycker det låter som en lysande idée, medans Äcklet sitter i skolan och gör prov.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar