torsdag 28 maj 2009

Då har man varit 16år i ett par timmar, och än så längen känns det inte som någon stor skillnad till att vara 15år. Nu har folket åkt hem, inte för det var så mycket folk här men ändå. Jag fick i vilket fall presenter och det var huvudsaken, eller? HAHA, nej men jag fick presentkort, blommor, kläder, skor, bok och lite sånt. Fast imån direkt efter skolan ska jag till Hjalmar och byta skorna, för de var förstora. Men annars var allt bra, och sen ska jag in till stan och handla lite kläder hade jag tänkt mej. Mamma pratade om att de hade en skit söt tunika på Gina just nu, så ska in och kolla på den. Sitter inne på Ginas hemsida nu och kollar lite, jag älskar den affären. Hittat massa söta saker jag vill ha nu, det är livsfarligt att kolla deras hemsida.. Jag orkar inte skriva så mycket mer nu, så nu blir det dagens outfit:
Tjocktröja/Klasströja - vet ej från vart

Linne - Ullared

Leggins - Gina Tricot

Strumpor - Ullared

Mamma, jag älskar dej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar