måndag 4 maj 2009

Bara jag som tycker att jag är mega snygg i Idris keps? HAHA! Inte för att jag passar i keps, så idag har jag gått runt i skolan och skämt ut mej med den halva dan.. Men och? Det är lite mer än en månad kvar, och de flesta i högstadiet har sett mej i det flesta tillstånd tror jag nog. Iallafall de i nian, så orkar inte bry mej mer. Imån efter skolan blir det att sega ner till Lindholmen för att gå på öppet hus på Ester Mosessons Gymnasium. Då får jag även träffa Ellen som jag inte träffat på år och dar känns det som. Och för alla som läser detta, som troligen inte är så många, men de få som då gör det SKA tycka synd om Jens för att han har tråkigt säger han. Jag tycker även att flera av de bloggar som jag följer är dåliga på att uppdatera? HAHA, i vilket fall nu blir det snart sängen för min del, blir att läsa en stund tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar