fredag 17 april 2009

Kan man annat än att älska detta vädre, jag älskar verkligen detta vädret som har varit idag, igår och många andra dagar den senaste tiden, så otroligt bäst är det och jag bara njuter. Ätit glass med jordgubbar och massa annat mumsigt idag. Det känns verkligen som att sommaren är på väg, och jag bara längtar. Ska bli så otroligt skönt med sommarlov att det inte är sant, att åka till kroatien i en månda och bara vara. Det kan nog inte bli speciellt mycket bättra. Jag älskar't. Idag skrev vi Nationella i spanska, det var första och sista gången jag gjordet det kan jag ju säga! Aldrig mer, det lovar jag. Fy fan säger jag bara, satt och frågade Oskar hela tiden nästan vad alla ord betyder.. HAHA fast ska ej skämmas, han kunde ju inte heller så det är ju lugna puckar liksom.jag är singel och sökande
jag är också singel och sökande

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar