fredag 21 november 2008

Jag hör fortfarande din röst, jag känner fortfarande dina kramar, fast bara i min drömmar! Jag försöker att glömma de vi en gång hade, men de går verkligen inte, jag vet inte varför. Utan dig är det svårt att överleva , för varje gång vi rörde vid varandra hade jag en underbar känsla i hela kroppen, varje gång vi kysstes, så kändes de som om att jag flög, jag kände verkligen ditt hjärta, & varje gång jag fick ligga mot ditt bröst, & bara vara, jag ville inte att detta skulle ha ett slut, jag behöver dig vid min sida, jag kan inte låta dig gå, vill ha dig i mitt liv, vi hade inte känt varandra så länge. Men nu igen är de över för mig. Vi, eller rättare sagt du tog farväl och lämnade kärleksvärlden, & speciellt smärtan i mitt hjärta.. MischaTaylor..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar